Ogólne Warunki Sprzedaży

Destiller

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY

obowiązujące w przedsiębiorstwie Anny Fabijaniak, działającej pod firmą Destiller - Anna Fabijaniak

 

  1. Definicje wyrażeń użytych w Ogólnych Warunkach Sprzedaży
     
    1. Sprzedawca – Anna Fabijaniak, prowadząca działalność pod firmą Destiller - Anna Fabijaniak, ul. Grunwaldzka 37, 37-560 Pruchnik, NIP: 7922037179, REGON: 360606710, adres e-mail: biuro@destiller.pl, numer telefonu: + 48 660 143 042.
    2. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która składa Zamówienie i następnie zawiera Umowę.
    3. Konsument Kupujący, będący osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osobą fizyczną, zawierającą ze Sprzedawcą Umowę, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
    4. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
    5. Umowa – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
    6. Towary – produkty prezentowane i oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę, w tym maszyny oraz zespoły maszyn.
    7. OWS – niemniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży
    8. Sklep Destiller – stacjonarny (fizyczny) punkt sprzedaży Towarów, należący do Sprzedawcy i mieszczący się pod adresem ul. Grunwaldzka 37, 37-560 Pruchnik.
    9. Sklep Internetowy – strona internetowa (system wymiany informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Towarów) dostępny pod adresem www.destiller.pl, destiller.com, destiller.de, za pośrednictwem której Kupujący może w szczególności zapoznać się z Towarami oferowanymi przez Sprzedawcę oraz złożyć Zamówienie.
    10. Przewoźnik – przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w zakresie transportu i dostawy przesyłek, tacy jak m.in. Pocztex, Fedex, DHL, Raben, DSV.

       
  2. Postanowienia ogólne
     
    1. OWS określają zasady składania Zamówienia przez Kupującego, zawarcia Umowy oraz regulują wzajemne prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego wynikające z zawartej Umowy, w tym zasady uiszczania przez Kupującego wynagrodzenia z tytułu zawartej Umowy oraz dostarczania Towaru Kupującemu.
    2. Kupujący może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji OWS pod adresem: www.destiller.pl/ows, pobrać OWS w formacie pliku PDF, a także w każdym czasie sporządzić ich wydruk.
    3. Sklep Internetowy jest prowadzony i administrowany przez Sprzedawcę.
    4. Szczegółowe zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego oraz składania za jego pośrednictwem Zamówienia i zawierania Umowy reguluje regulamin Sklepu Internetowego dostępny pod adresem: /regulamin
    5. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
    6. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, OWS są regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

       
  3. Informacje o Towarach i cenach
    1. Kupujący może uzyskać informacje o Towarach oferowanych przez Sprzedawcę bezpośrednio w Sklepie Destiller, telefonicznie pod numerem + 48 660 143 042, mailowo pod adresem biuro@destiller.pl oraz za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    2. Informacje o Towarach oferowanych do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego (zdjęcia i opisy) podlegają ograniczeniom technicznym i mają na celu jedynie umożliwienie Kupującemu wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towaru. W szczególności wygląd Towaru na prezentowanych w Sklepie Internetowym zdjęciach może różnić się od jego rzeczywistego wyglądu. Ponadto opis Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego dostosowaniem do wersji czytelnej i właściwej celowi umieszczenia tego opisu w Sklepie Internetowym.
    3. Sprzedający dołoży wszelkiej staranności, aby przedstawić Kupującemu pełną informację na temat oferowanego Towaru.

  4. Składanie Zamówienia
    1. Kupujący może złożyć Zamówienie:
      1. bezpośrednio w Sklepie Destiller (stacjonarnie);
      2. telefonicznie pod numerem + 48 660 143 042;
      3. mailowo na adres biuro@destiller.pl;
      4. za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    2. Po otrzymaniu Zamówienia i ewentualnym ustaleniu z Kupującym jego brakujących elementów – z wyjątkiem Zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, Sprzedawca utrwala treść Zamówienia w formularzu Zamówienia.
    3. Sprzedawca przesyła formularz Zamówienia na wskazany przez Kupującego adres mailowy wraz z OWS albo przekazuje formularz wraz z OWS bezpośrednio Kupującemu.
    4. Po potwierdzeniu przez Kupującego warunków wskazanych w formularzu Zamówienia, Sprzedawca informuje Kupującego o przyjęciu Zamówienia do realizacji.
    5. Szczegółowo sposób składnia Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego określa jego regulamin. 

  5. Zawarcie umowy
    1. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji zgodnie z pkt IV ust. 4 OWS.
    2. W przypadku rozbieżności pomiędzy utrwaloną w formularzu treścią Zamówienia a OWS decydujące znaczenie mają postanowienia Zamówienia.
    3. Zmiana Umowy wymaga zachowania pod rygorem nieważności formy dokumentowej (np. formy wiadomości mailowej).

  6. Warunki płatności
     
    1. W przypadku konieczności wyprodukowania Towaru (gdy nie istnieje on w chwili zawarcia Umowy) Kupujący zobowiązany jest do zapłaty zaliczki na poczet ceny. Pozostała część ceny płatna jest po wyprodukowaniu Towaru i jego przygotowaniu do transportu.
    2. Kupujący dokonuje zapłaty ceny lub zaliczki wynikającej z Umowy przelewem na wskazany przez Sprzedawcę rachunek bankowy.
    3. Kupujący może dokonać zapłaty za Towar gotówką w Sklepie Destiller, chyba że obowiązujące przepisy prawa wyłączają taką możliwość.
    4. Kupujący dokonuje zapłaty:
      1. ceny wynikającej z Umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy;
      2. zaliczki na poczet ceny wynikającej z Umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy (co do Towarów, których wytworzenie należało dopiero zlecić);
      3. pozostałe części ceny wynikającej z Umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia poinformowania go przez Sprzedawcę o wyprodukowaniu Towaru i jego gotowości do wysyłki (co do Towarów, których wytworzenie należało dopiero zlecić).
    5. Za dzień zapłaty ceny lub zaliczki wynikającej z Umowy przyjmuje się dzień uznania stosownej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
    6. Do czasu zapłaty przez Kupującego całości ceny wynikającej z Umowy Towar pozostaje własnością Sprzedawcy.

       
  7. Sposób, termin i koszty dostawy Towaru
    1. Dostawa Towaru realizowana jest przez Sprzedawcę za pośrednictwem Przewoźnika. Kupujący, po poinformowaniu u tym Sprzedawcy, ma możliwość samodzielnego zlecenia lub dokonania transportu Towaru. Kupując może także ustalić ze Sprzedawcą, że dostawa Towaru zostanie wykonana przez konkretnego Przewoźnika.
    2. Dostawa Towaru wykonywana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do następujących państw: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania.
    3. Sprzedawca oferuje Kupującemu również możliwość osobistego odbioru zakupionego Towaru. Odbiór osobisty odbywają się w terminie ustalonym ze Sprzedawcą. O przygotowaniu Towaru do odbioru osobistego Kupujący zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
    4. W przypadku Kupujących niebędących Konsumentami wydanie Towaru Kupującemu następuje z chwilą, gdy w celu jego dostarczenia do miejsca wskazanego w Zamówieniu, Towar został powierzony Przewoźnikowi. Od tego momentu na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
    5. W przypadku Konsumentów wydanie Towaru następuje z chwilą jego dostarczenia do miejsca wskazanego w Zamówieniu.
    6. W każdym przypadku wydanie Towaru nastąpi nie wcześniej niż po dokonaniu zapłata całości ceny wynikającej z Umowy.
    7. Do odbioru Towaru w miejscu wskazanym w Zamówieniu uprawniona jest każda pełnoletnia osoba przebywająca pod tym adresem (dostawa obejmuje dostarczenie Towaru do określonego miejsca, a nie wręczenie konkretnej osobie).
    8. Sprzedawca zaleca, aby Kupujący w miarę swoich możliwości, rozpakował i sprawdził stanu Towaru w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier powinien sporządzić odpowiedni protokół i zabrać Towar, co znacznie ułatwia ewentualny proces reklamacyjny.
    9. Koszt dostawy każdego Towaru wymaga dokonania przez Sprzedawcę indywidualnej kalkulacji i jest ustalany odrębnie dla każdej Umowy. Na koszt dostawy Towaru mają wpływ jego wielkość oraz sposób dostawy.
    10. Z uwagi na charakter Towarów, koszt dostawy powyżej 27 złotych zawiera w sobie również koszt ubezpieczenia Towaru i jest istotnym elementem jego ostatecznej ceny. Transport Towaru może odbywać się na europaletach.
    11. Okres dostawy Towaru do Kupującego obejmuje czas przygotowanie Towaru do wysyłki, przekazania go Przewoźnikowi oraz czas transportu Towaru przez Przewoźnika do Kupującego.
    12. Jeżeli w treści Umowy nie postanowiono inaczej, maksymalny czas dostawy Towaru wynosi 1 miesiąc licząc od momentu zapłaty przez Kupującego całej ceny wynikającej z Umowy, z zastrzeżeniem ust. 14 i 15 poniżej.
    13. Do okresu dostawy nie wlicza się czasu potrzebnego do wyprodukowania danego Towaru – w przypadku zawarcia Umowy dotyczącej Towaru, który jeszcze nie istnieje. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że czas potrzebny do wyprodukowania Towaru może wynosić nawet kilka miesięcy.
    14. Okres dostawy Towaru ulega wydłużeniu o czas trwania okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności spowodowanych siłą wyższą, taką jak np. strajki, niepokoje społeczne lub konflikty zbrojne, epidemie oraz nadzwyczajne czynniki atmosferyczne, a także zakłóceniami produkcyjnymi u podmiotu produkującego Towar oraz decyzje organów władzy publicznej uniemożliwiające Sprzedawcy dochowania maksymalnego terminu dostawy Towaru.

       
  8. Rozwiązanie Umowy
    1. Umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu:
      1. w przypadku braku dokonania przez Kupującego zapłaty ceny w terminie (zgodnie z pkt VI ust. 4 lit. a) OWS);
      2. w przypadku braku dokonania przez Kupującego zapłaty zaliczki na poczet ceny wynikającej z Umowy w terminie (zgodnie z pkt VI ust. 4 lit. b) OWS).
    2. Sprzedawca może odstąpić od Umowy w terminie 21 (dwudziestu jeden) dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął termin na dokonania przez Kupującego zapłaty pozostałe części ceny wynikającej z Umowy zgodnie z pkt VI ust. 4 lit. c) OWS.
    3. W przypadku odstąpienia przez Sprzedawcę od Umowy zawartej z Kupującym niebędącym Konsumentem uiszczona na poczet ceny zaliczka nie podlega zwrotowi.
    4. W przypadku automatycznego rozwiązania Umowy jej stronom nie przysługuje żadna rekompensata ani odszkodowanie z tytułu jej zawarcia.

  9. Prawo do odstąpienia od umowy przez Kupujących będących Konsumentami
    1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość (poza Sklepem Destiller), ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    2. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, wskazane w ust. 1 powyżej, nie przysługuje Konsumentowi w przypadku Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    3. Termin na odstąpienie od Umowy, wskazany w ust. 1 powyżej, rozpoczyna się od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub od dnia w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż Przewoźnik weszła w posiadanie Towaru (wydano im Towar).
    4. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez pismo wysłane pocztą tradycyjną lub wiadomość przesłaną pocztą elektroniczną). Przy składaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Konsument może (ale nie musi) skorzystać ze wzoru formularza stanowiącego załącznik do OWS, odpowiadającego Załącznikowi nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
    5. Zaleca się, aby do oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Konsument dołączyć uprzednio otrzymany paragon lub fakturę VAT – co ułatwi i przyśpieszy rozpoznanie zgłoszenia.
    6. Termin do złożenia oświadczania jest zachowany, jeżeli Konsument wyśle Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa do odstąpienia od Umowy przed jego upływem.
    7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru – z wyjątkiem ewentualnych dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Zwrot otrzymanej płatności następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę informacji o odstąpieniu od Umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem.
    8. W przypadku odstąpienia od Umowy Konsument zobowiązany jest odesłać lub przekazać Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w czasie 14 dni od dnia złożenia informacja o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, gdy Towar w zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni na adres ul. Grunwaldzka 37, 37-560 Pruchnik.
    9. W przypadku odstąpienia od Umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, w tym także koszty zwrotu Towaru, którego nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą. Sprzedawca oferuje bowiem Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. Koszt zwrotu takich Towarów zależy od przyjętego przez Konsumenta sposobu (m.in. wybranego przez Konsumenta Przewoźnika) i może wynosić nawet 3 000 zł (trzy tysiące złotych) w przypadku Towaru o znacznych rozmiarach.
    10. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

       
  10. Reklamacja Towaru przez Kupujących będących Konsumentami
    1. Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru z tytułu braku zgodności TowaruUmową zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
    2. Konsument może zgłosić reklamację poprzez pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy, wiadomość przesłaną pocztą elektroniczną oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
    3. Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Konsumentem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
    4. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę.
    5. Sprzedawca wskazuje, że odpowiedzialność z tytułu braku zgodności TowaruUmową nie obejmuje sytuacji, w których dochodzi do naturalnego zużywania się Towaru w związku z korzystania z niego przez Kupującego.
    6. Niezależnie od postanowień niniejszego punktu oferowane Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub innego podmiotu trzeciego. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z tytułu niezgodności TowaruUmową.

       
  11. Reklamacja Towaru przez Kupujących nie będących Konsumentami
    1. W przypadku Umów zawieranych przez Kupujących niebędących Konsumentami, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy za Towar z tytułu rękojmi za wady wynikającą z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Kupującemu niebędącemu Konsumentem przysługują wobec Sprzedawcy jedynie uprawnienia wskazane poniżej.
    2. W przypadku Towaru objętego gwarancją udzieloną przez producenta lub inny podmiot trzeci (gwarant), w razie stwierdzenia wady Towaru w okresie tej gwarancji, Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie gwaranta. W przypadku uznania przez gwaranta swojej odpowiedzialności, Sprzedawca dokona wymiany części na nowe lub naprawy Towaru.
    3. Uprawnienia wobec Sprzedawcy, wskazane w ust. 2 powyżej, Kupujący może realizować w terminie 2 (dwóch) lat od dnia wydania mu Towaru.
    4. Sprzedawca może także dokonać naprawy Towaru w zakresie w jakim nie ponosi on odpowiedzialności za wady opisanej w niniejszym punkcie. Decyzja w tym zakresie należy jednak wyłącznie do Sprzedawcy i nie rodzi to żadnych dodatkowych uprawnień i roszczeń po stronie Kupującego.
    5. Sprzedawca na prośbę Kupującego udziela mu informacji niezbędnych do właściwego serwisowania oraz dokonywania napraw Towaru.
    6. O wystąpieniu wady Towaru Kupujący niebędący Konsumentem powinien powiadomić Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia stwierdzenia wady. Zgłoszenie może zostać dokonane poprzez pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy, wiadomość przesłaną pocztą elektroniczną oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
    7. Z tytułu Umowy, Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego niebędącego Konsumentem jedynie za szkody wyrządzone mu umyślnie lub na skutek rażącego niedbalstwa.

  12. Usługi dodatkowe
    1. Na podstawie odrębnego zlecenia Kupującego, Sprzedawca przeprowadzi szkolenie z obsługi stanowiącej Towar maszyny lub dokona jej pierwszego uruchomienia.
    2. Wykonanie czynności wskazany w ust. 1 powyżej jest odrębnie płatne i nie wchodzi w zakres ceny wskazanej w Umowie, chyba, że strony postanowią inaczej.
    3. Po wykonaniu przez Sprzedawcę czynności wskazanych w ust. 1 powyżej, Kupującemu, będącemu Konsumentem, nie będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość co do tej czynności, co Konsument akceptuje i przyjmuje do wiadomości.
    4. Na zlecenie Kupującego i po uprzednim ustaleniu jego warunków Sprzedawca wykonuje także drobny serwis stanowiących Towar maszyn oraz jest w stanie wykonać instalacje do chłodzenia lub grzania procesowego zbiorników.

       
  13. Postanowienia końcowe
     
    1. UmowaOWS podlegają prawu polskiemu.
    2. Sprzedawca nie jest stroną kodeksu dobrych praktyk. W przypadku Kupujących będących Konsumentami istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Konsumenta organ.
    3. Sprzedawca może zmienić OWS. Zmiana OWS następuje w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, z tym zastrzeżeniem, że zmian ta nie dotyczy Umowy zawartej przed wejściem w życie zmian.
    4. Zmiana OWS może nastąpić z następujących przyczyn:
      1. zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na działalność Sprzedawcy lub treść OWS;
      2. nałożenia określonych obowiązków na Sprzedawcę przez organy państwa, w tym sądy powszechne;
      3. usprawnienia obsługi Kupujących;
      4.  przyznania dodatkowych uprawień Kupującym;
      5. zapobiegania nadużyciom, które mogą powstać w związku z zawieraniem Umowy;
      6. wystąpienia zmiany uwarunkowań operacyjnych, ekonomicznych lub rynkowych dotyczących działalności Sprzedawcy.
    5. Nieważność lub bezskuteczność któregokolwiek z postanowień OWS nie narusza ważności lub skuteczności innych postanowień. W takim wypadku zamiast nieważnych lub bezskutecznych postanowień znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy prawa.
    6. W przypadku:
      1. Kupujących niebędących Konsumentami, oraz
      2. Konsumentów będących osobami fizycznymi, zawierającymi ze Sprzedawcą Umowę, bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego
        - spory wynikające z Umowy będą rozpoznawane przed sądem miejscowo właściwym dla Sprzedawcy.
    7. W przypadku Konsumentów będących osobami fizycznymi zawierającymi ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, w razie sporu wynikającego z Umowy, Sprzedawca lub Konsument może wytoczyć powództwo także (ale nie wyłącznie) przed sądem miejscowo właściwym dla Sprzedawcy.
    8. Zawarcie Umowy, w tym składanie Zamówień wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych Kupującego. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały wskazane przez Sprzedawcę w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem /polityka-prywatnosci
    9. Wierzytelność przysługująca Kupującemu niebędącemu Konsumentem wobec Sprzedającego może być przedmiotem cesji wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego. W przypadku Umowy zawartej z Konsumentem, SprzedawcaKonsument nie są uprawnieni do przenoszenia jakichkolwiek praw i obowiązków wynikających z Umowy na jakąkolwiek osobę trzecią bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
Nie wiesz jaki produkt
wybrać?
POMOC
Skontaktuj się już teraz!
Nasz ekspert podpowie, doradzi!
Konsultant
Seweryn Fabijaniak
dyplomowany Enolog, absolwent Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, ekspert w zakresie technologii produkcji win, soków, miodów pitnych, cydrów oraz wielu innych napojów. Doświadczony doradca w dziedzinie planowania, projektowania i umaszynawiania szeroko rozumianych przetwórni owoców i warzyw.